T O P
Urmomletmerubher

I mean, he has had to deal with Nick Kyrgios.


[deleted]

[удалено]


DBRiMatt

Not fired, but they definitely come to blows with each other.


Follicly_Endowed

His box should get lifetime achievement awards for putting up with his shit


De_Bananalove

I think he is making a valid point


Relevant-Ad2254

Agreed. He definitely deserves coach of the year.


Glittering_Tea3547

Never a truer statement


oxfordcollar

He's certainly had a battle getting his player motivated and remaining on the court


Fantasnickk

Proper not the onion title This is peak Kyrgios in an interview


clapclapJH31

It’s the hardest job in tennis as well being Kyrgios’ coach so he has a point


Chosen1gup

Honestly don’t think any other coach could have coached Kyrgios to the Wimbledon final so he’s got a point


TuanNguyen-2507

Yeah not because of the coaches tho. NK has the talent to do it but only he himself can decide if he wants to do the work


TuneSquadFan4Ever

I'm that meme of the guy opening his mouth to complain then closing it, unhappy but lacking what to say in response lmao


Nadallion

I don't like him, but you gotta give him credit. It's pretty incredible he self-manages given his fragile ego, but at times people like that can only be handled by themselves. They just don't listen.


viratcruz

Australian Open champion, Wimbledon runner up, made it back to top-20, Aussie #1, qualified for the WTF, and bromance with Novak. Not a bad year at all!


donniedarko1010

Oh wow didn't notice he is Aussie#1. Insane that he hasn't flexed it so far. "I am the best player in my country" or some statement like that.


Bandicoot23012003

He actually has. I remember he said something like I'm the best singles and doubles player in Australia in an insta story I think.


xRainjosh

He’s always #2 to me, slightly behind World #1 Lord Tomic


Dark_Vengence

When are they going for their candlelit dinner?


TuanNguyen-2507

*in doubles. That's the keyword


trala7

Champion. That's the keyword.


Reddiajjk2o2i1o

That is pretty funny.


PmMeYourChromebook

Relax folks he's very clearly joking


sendcheese247

I mean, not playing the semifinal definitely helps.


KanekiFriedChicken

Despite everything, Nick would be a great serving coach


YourDrunkUncl_

yes, but you also coached your self out of a proper career


kozy8805

He’s already had a career better than 99% of players


twistor9

But talent more than 99.99% of them so still a waste


theLoneliestAardvark

Give the award to his therapist.


charlie_curve

Or his girlfriend for putting up with the box abuse


crikeythatsbig

And the domestic abuse.


throwaway1138

Should Ivanisevic be on the best coaches list? Coaching djokovic has got to be up there with easiest job in the world lol (jk in case it isn’t obvious, not throwing shade)


ldwtg

"Yes, Jim, but I am not easy to manage" Or: "I saved a life today. My own. Am I hero? I can't really say... but yes"


Kubi37

What’s his track record against Rafa? The former advanced due to the latter’s injury


kcattattam

I mean not many have a winning H2H against Rafa, but Nick did beat him the first time they played


335i_lyfe

Honestly where’s the lie lol


juggernuts67

Not sure about coach, but definitely has my vote for teabag of the year and teabag of the decade


TheWayWeSee

That tsitsipas match ?


dougrayd

A Kyrgios nomination would make about as much sense as the Ivanišević one!


Complex_Rhubarb_3411

Real talk if Kyrgios actually does end up getting a coach who actually works for him—-that coach should be the coach of the year


jasonfrey13

The narcissism with this guy is off the charts


gagagaholup

he didnt say "/s" after his statement so clearly he wasnt being sarcasatic


jasonfrey13

I could have misinterpreted it, but this does seem like something Nick would say completely seriously doesn’t it?


randomtoken

Only because Rafa had to retire 💅🏼


XURiN-

Yeah he would have beaten Rafa though


kaus3026

Not a chance


No-Sand7156

If Rafa played injured, Kyrgios wins 💅


Denny_Hayes

It's hard to say cause if the match against Zverev had kept on course, we'd probably be looking at the record for the longest match ever since the introduction of the fifth set tiebreaker. 3 hours in 2 sets goddamn.


Relevant-Ad2254

Shots fired


randomtoken

Did I stutter? 😤


Relevant-Ad2254

Lol I thought your comment was hilarious. I don’t get the downvoted. Some butt hurt kyrgios fans out there


randomtoken

Oh you know how they are here lmao the average IQ isn’t very high and people aren’t the brightest


gagagaholup

r/iamverysmart


Plagarism101

So did federer?


Independent-Still-73

I can't imagine a tougher player on the men's side to deal with. On the women's side I can think of 2 harder


SiriusTantriqa-405

I pity the coach for Nick Kyrgios lives inside his head rent free.


No_Discipline7165

Ha


davey_mann

Can't get a point penalty for that...then again, it's Kyrgios.


gagagaholup

based


wadetj9999

Yea, fair point.


Dark_Vengence

Well he ain't lying.


TuanNguyen-2507

Yeah dealing with being a dick all the time and being mad with the whole world is probably exhausting


BackgroundAd99999

True


kickflipsandbiscuits

Never seen someone brag so much about being a runner up lol


Tennis_Luvver

Yeah but JCF coached Carlos to a US title, and no.1, and 2 masters titles so...


ryanmrf

... or he coached himself out of a Hall-of-Fame career